onsdag 25 april 2012

Uppdatering

Det finns tyvärr ganska så mycket i livet som man inte kan påverka. Jag är bäst i världen på att säga till mig själv hur jag borde agera i vissa situationer, och jag får det att låta så galet smidigt. Problemet är bara att jag håller på att slitas sönder inombords av oro på grund av något jag inte kan påverka utan något som bara är. Jag måste bara acceptera, fast det är så svårt. Jag försöker fokusera på Liten, som faktiskt blivit riktigt stor kille.Han kommunicerar med både ord och tecken och det blir mer och mer. Utvecklingen har sprungit iväg sedan han i januari fick en egen assisten på förskolan och helt bytte miljö. Alla negativa uttalanden om att det skulle bli för mycket för honom med dubbel flytt och nytt dagis verkar ha varit onödiga. Är glad att vi tog det galna steget och vågade börja på något nytt. Det var viktigt för oss att gå vidare på riktigt. Alla minnena bär vi med oss när vi tar stormsteg rakt in i vår nya framtid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar