fredag 13 mars 2009

Fredag den 13 :e

Undrar vad denna fantastiska dag har att erbjuda. Lillprinsen vaknade väldigt tidigt och ett tag hade jag allvarliga funderingar på att sätta honom i en snödriva. Dessa funderingar försvann dock när jag lyfte upp honom och han log mot mig. Hur kan man vara så vansinnigt söt ?? Jag är väl som alla andra mammor, så klart man tycker det egna barnet är vackrast :) I kväll blir en lugn kväll. Tror bestämt jag sagt det hela veckan, men det har varit fullt upp hela dagarna. Tiden springer verkligen iväg. När skall man hinna sova?? Har röjt garderoben och slängt en massa skit. Mina egna kläder förståss. Martins kan jag inte slänga. Gav bort lite till en av Martins bästa vänner. Det kändes väldigt bra, för jag vet att Martin tyckt att det vore det rätta. På så vis är Martin med oss ännu mer. Det är verkligen hemskt att städa bort någon ur sitt liv, städa bort låter så fel, för det gör jag verkligen inte, men alla sakerna, främst kläderna som finns kvar. Det är så jobbigt.  Det finns absolut inget tvång att  ta bort dem och en del  saker kommer inte alls att tas bort. SPelar ingen roll om jag skulle slänga ut allt som en gång var Martins så skulle han finnas här i allafall. Så mycket minnen och jag vill ha dem kvar jag vill ha kvar allt.

1 kommentar:

  1. Om lillprinsen har tillräckligt med kläder kommer han att vara väldigt söt i en snödriva, en minut eller två så du kan ta kort! =)

    Kramar

    SvaraRadera