fredag 13 mars 2009

12 Mars

Idag var en märklig dag. Träffade en gammal kompis som jag inte settpå väldigt länge. Hon fick en son i Augusti så  det var fullt ös i soffan. Vi gick ner på stan en liten sväng oxch det är nästan som om folk förväntar sig att man skall se ut som ett ras. SKall jag dra på mig en potatissäck och gå ut med gråa påsar under ögonen. Måste ju erkänna att det känns som jag ser ut så , men jag gör mycket för att verkligen inte se ut så. Det finns inte ord som kan uttrycka min saknad efter Martin, men jag vet att han inte skulle vilja att jag låste in mig och grät dagarna i ända för hans skull. Han skulle vilja att jag bar runt på alla våra fantastiska stunder och minnen i mitt hjärta. Där kommer han alltid att finnas. Tittade på Martin filmen idag. En 17 minuter lång film om Martin som hans pappa klippt ihop, med musik, Martins favoritlåtar . Helt fantastisk film, men åter igen sprutade tårarna och det blev en tuff kväll. Han var verkligen underbar min Martin.

Anna och Peter tittade förbi och vi passade på att bada lillprinsen. Han älskar verkligen vatten den lille. 

2 kommentarer: