lördag 18 december 2010

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan va svårt att tro när man inte ser den.Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen, men det hjälper sällan dem som har blivit våta.....allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar...
  En av de finaste sångerna jag vet. Jag lyssnar på den ofta i höstmörkret. Det är tungt just nu, mycket tungt. Jag blir arg på mig själv att jag inte kan hantera mina känslor och jag blir ännu mer arg för att ingen förstår.. Jag vill så mycket, men jag räcker inte till! 

Om några dagar fyller min trollunge 2 år. Det finaste jag har. Stackarn har varit magsjuk i nästan två veckor nu ,men på måndag är det äntligen dags för dagis igen. Jag märker redan efter någon dag att han längtar tillbaka till dagis och är trött på oss hemma. Det blir ju aldrig samma stimulans hur man än försöker. Vi har det senaste övat på att gå och det ger resultat. Några steg utan att hålla sig i, och flest steg blir det när han glömmer av att han inte håller sig i. Och jag är stolt, stolt över världens finaste pojke!

1 kommentar:

  1. Grattis din lilla solstråle på 2:årsdagen !!

    Kram Mia

    SvaraRadera