tisdag 17 maj 2011

I morgon är det dagisdags, för första gången på ja mer än 2 veckor. Jag hoppas hoppas att Fredric nu får vara frisk framöver. Utvecklas gör han för varje dag och det är så härligt att se allt det nya. Visst kan det ses som småsaker men för mig är det stort när han säger mamma med ett stort leende. Han vinkar och säger hej hej. Eller pekar på sitt tallriksunderlägg som är en ko och säger mooo. 

Dagarna på nya jobbet går jättefort. Hjärnan är överhettad och sprängfärdig, men det skall in mycket mycket mer. Jag är glad att jag tog steget för det här kommer bli riktigt bra!

2 kommentarer:

  1. Hoppas han får vara frisk och Lycka till med ditt nya jobb!.) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej jag har en son med Downs syndrom han är 9 år nu.När han var mindre hade han 1 lunginflammation som troligtvis berodde på obehandlad reflux.Innebär att magsyra läcker upp och då hamnade i lungan.Han har Medicin (losec) för refluxen sedan flera år tillbaka och hans "astmabesvär" är i och med det borta.Tänkte bara tipsa om det kanske är annat med din son.Men tror att det här inte är helt ovanligt.Hoppas han får vara frisk och vad söt han är.Maria hugos mamma

    SvaraRadera