söndag 15 mars 2009

15 Mars

Vi började dagen med en tidig morgonpromenad. Det var så härligt att gå längs med Vättern. Fredric älskar att vara ute och promenera och kryper in i ett hörn i sin lilla vagn. När vi kom hem så sov han i 3 timmar och jag kunde göra färdigt hans rum och städa hela lägenheten. det har blivit lite av en sjuk besatthet att bara städa och städa och städa och ut och gå. Fullt ös hela tiden för att jag inte skall stanna upp och fundera. Är så rädd att  verkligheten skall komma ikapp mig, och det gör den sakta men säkert så jag borde skuta fly nu. En märklig känsla att ständigt vara på flykt, flykten från verkligheten.....

På eftermiddagen åkte vi till farmor och farfar, (Fredrics alltså). Jag och Lena sydde gardiner, många många många meter och Fredric mös med farfar mest hela tiden, förutom när farmor fick rycka in och mata den lille envise krabaten. han vet allt vad han vill och inte vill och låta d
et kan han. Att en så liten söt kille  kan skrika så högt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar